EN VECKA KVAR NU!!!

Åh, nu äre bara en vecka kvar tills vi åker! Det känns ganska overkligt, för jag menar, nyss var det ju 4 månader kvar, och nu bara EN VECKA!!!!

Idag har jag köpt en kamera, canon ixus 117 hs, och den är helt okej. När man filmar är den svin bra, full HD, fast å andra sidan, hur ofta filmar jag?? Men bra bilder blir det i alla fall, och det är ju alltid ett plus, hehe.

















En hyffsat bra kamera, jag kommer nog överleva! Nu ska jag göra en facebook till AK, hon ville ha en för att tintin hade en. Hon faller för grupptrycket. Töntigt.


Kommentarer
Postat av: naima

Asså den där bilde på AK är härlig! Det ser ut som bilden är tagen med värsta fisheye objektiv eller vad det nu heter :d Men skulle bara säga att jag älskar designen på bloggen, den är riktigt härlig..



Hare najs i Polen båda två!

2011-05-21 @ 20:37:52
URL: http://biebbmukid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0