113 SIDOR SENARE

För tillfället har jag bara 23 dagar tills jag får lov. Typ. För när jag kommer tillbaka så kommer jag ändå inte göra något, så alla mina arbeten ska vara färdiga innan 27e maj. Just för stunden känns det som om jag inte kommer hinna... Men jag måste, eftersom det nästan bara är avslutande kurser.

1 matteprov
Inlämningsuppgift
Hemtenta i etik
Svenska redovisning
2 engelska bokrecensioner (har inte valt andra boken ännu!!!!!)
En redovisning på engelska om Ku klux klan (minst tio minuter, och typ kunna allt utantill)

Jag har lust att bara lägga mig ner och dö för ett litet tag. Har pluggat hela kvällen, jeteeeekult. Kul att jag börjar åtta imorgon, för hur ofta är jag vaken såhär sent? Aldrig. Hur tusan ska jag orka upp imorgon, och med ett prov direkt på morgonen? Äh, bara att bita ihop! Det är snart över för några veckor. Om typ 16 veckor går vi i skolan igen. Men kan ju alltid trösta mig med att det då är sista året, och att jag är student. Och om 17 veckor blir jag 18. UNDERBART

Nu avrundar jag p u n k t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0